حضورم در شکرستان با دو سمت عروسک گردانی و صداپیشگی عروسک «کیا، بیا» است و برای اجرای هر شخصیت باید با تلاش و تحقیق پیش بروم.

ساختار عروسکی قابل قیاس با قالب انیمیشنی نیست
امیر سلطان احمدی صداپیشه مجموعه‌های عروسکی در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون حضور و اجرای شخصیت‌های مختلف در مجموعه عروسکی شکرستان گفت: حضورم در شکرستان با دو سمت عروسک گردانی و صداپیشگی عروسک «کیا، بیا» است و برای اجرای هر شخصیت باید با تلاش و تحقیق پیش بروم.  
 
وی در ادامه بیان کرد: شخصیتی که من اجرای صدای آن را برعهده دارم، کمی شبیه جنس فیلم فارسی است و باید برای تسلط داشتن به نقش روی لهجه تهران قدیم کار کنم.  
 
سلطان احمدی در ادامه با بیان اینکه اساساً رشته اصلی من تئاتر بود و گرایشم بازیگری است، درخصوص شروع فعالیت خود در حرفه تئاتر عروسکی اظهار داشت: در واقع من از طریق مریم سعادت وارد این حرفه شدم و 95 درصد از کارهایی که انجام دادم جزو آثار کودک بود.  
 
وی درباره انگیزه همکاری خود با مجموعه عروسکی شکرستان عنوان کرد: برای شروع در کار باید کل گروه را در نظر گرفت و کار عروسکی همانطور که از ظاهرش پیداست، مخاطب بزرگسال را نیز جذب آن خواهد شد.  
 
سلطان احمدی در پایان با اشاره به اینکه هر ساختار و قالبی با مشابه‌های خود قابل قیاس نیست، تاکید کرد: کار عروسکی سختی‌های منحصر به خودش را دارد. شکرستان عروسکی با ساختار انیمیشنی آن قابل قیاس نیست و هر کاری مخصوصاً عروسکی سختی های خودش را دارد.  
 
انتهای پیام/
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار