مرضیه برومند:

به دلیل ناراحتی‌ از شرایط فرهنگی و بودجه عصبانی‌ شدم

برومند در نشست خبری پانزدهمین جشنواره‌ بین المللی "نمایش عروسکی تهران" در خصوص حاشیه هایی که برای نشست قبلی اش پیش آمده بود گفت:از دوستانی که دیواری کوتاه تر از آن‌ها ندیده بودم، عذر خواهی می‌کنم.

 به گزارش خبرنگار تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ مرضیه برومند، دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی در این نشست خبری عنوان کرد: در چند ماه گذشته بسیار تلاش کردیم و شرایط متفاوتی را پشت سر گذاشتیم تا به این مرحله برسیم، در نهایت 22 اثر صحنه‌ای که با تکنیک‌های متفاوت عروسکی همراه است، انتخاب کردیم.
 
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره سطح کیفی آثار بالا رفته و مخاطبان ما در چند گروه سنی، بزرگسال و  کودک می‌توانند از کارها دیدن کنند.
 
برومند تصریح کرد: در بخش خیابانی 13 اثر داریم، اما کارهای شهرستانی زیاد نبود،‌ به همین خاطر از همه‌ی گروه‌های شهرستانی دعوت کردیم بیایند تا در طول جشنواره از کار‌ها دیدن کرده و تجربه کسب کنند.
 
وی با اشاره به بخش بین الملل گفت: ‌38 اثر در بخش بین الملل جواب فراخوان ما را دادند و از این 38 اثر، 10 کار از کشورهای چین، ارمنستان، صربستان، هلند، آلمان، آمریکا، اسپانیا و افغانستان انتخاب شد.
 
برومند ادامه داد: وقتی با گروه آمریکایی تماس گرفته شد، دست مزد‌هایشان بسیار بالا بود اما وقتی به آن‌ها گفتیم ما شرایط پرداخت را نداریم، حاضر شدند مجانی به ایران بیایند.
 
وی در خصوص حاشیه های نشست قبلی بیان کرد: به دلیل ناراحتی‌ام از شرایط فرهنگی و امکانات بودجه عصبانی‌ شدم اما همین‌جا از دوستانی که دیواری کوتاه تر از آ‌ن‌ها ندیده‌ام، معذرت خواهی می‌کنم، چرا که هر ماشینی که از کنار ما می‌گذرد، پولش به اندازه‌ی بودجه‌ی جشنواره‌ است.

برومند ضمن تشکر از  رسانه ملی و شهرداری عنوان کرد: قرار است شبکه‌ی یک و دو تیزر‌های جشنواره‌ی نمایش عروسکی را پخش کنند، همچنین شهرداری هم تبلیغاتی  را در سطح شهر انجام خواهد داد.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر احوالاتش عنوان کرد: اکنون حالم بسیار خوب است، اما در طول آماده سازی کارهای جشنواره، مشغله‌های بسیاری داشتم، چرا که این کارها در زمان انجام کارهای فیلمم بود.

برومند در خصوص حضور کمرنگ کشورهای مسلمان در جشنواره‌ی عروسکی عنوان کرد: ما از کشورهای لبنان، سوریه، عراق و تونس درخواست‌ کردیم تا گروه عروسکی به جشنواره بفرستند، اما آن‌ها تئاتر عروسکی نداشته‌اند و به همین دلیل در این جشنواره شرکت نکردند.

وی در مورد مراسم افتتاحیه و اختتامیه عنوان کرد: قرار است جمعه ساعت 9 صبح به بهشت زهرا برویم و از شنبه با حرکت کارنوالی از چهار راه فلسطین تا چهار راه ولیعصر کار جشنواره‌ی نمایش عروسکی تهران را آغاز کنیم؛ همچنین مراسم اختتامیه‌ای در تالار وحدت نیز برگزار خواهیم کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار