چهار میلیون و 571 هزار نفر شب گردشگر و مسافر نوروزی در مازندران اقامت کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دلاور بزرگ نیا دبیرستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از اقامت چهار میلیون و 571 هزار نفرشب گردشگر و مسافر نوروزی در مازندران خبر داد و گفت: در این مدت 824 هزار نفرشب گردشگر در روستاهای مازندران اقامت کردند.

وی با اشاره به 2297 مورد بازدید نظارت گردشگری از واحدهای اقامتی و پذیرایی، دفاتر خدمات سیاحتی ـ گردشگری مازندران افزود: 92 مورد تذکر و اخطار به این واحدها داده شد.

دبیرستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از ورود 36 هزار و 785 دستگاه خودرو به پارک های جنگلی این استان خبر داد و گفت: 5106 مورد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی انجام و 4288 کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی با اشاره به اینکه 6118 مورد بازرسی بوسیله گروه نظارت و تنظیم بازار از همه اصناف انجام شد، گفت: شماره سامانه ملی 09629 آماده دریافت نظرات و شکایات گردشگران و مسافران نوروزی است.

بزرگ نیا به گشایش نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات با حضور 16 استان و بیش از 100 غرفه امروز در پارک ملل ساری اشاره کرد و افزود: نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات نوشهر فردا در پارک نگین این شهرستان گشایش می یابد. همچنین این دو نمایشگاه ملی تا 13 فروردین دائر است.

یادآوری می شود سه منطقه گردشگری و تاریخی عباس آباد بهشهر، منطقه نمونه گردشگری سیترا نوشهر و نمک آبرود چالوس بیشترین بازدیدکنندگان را داشته اند.

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار