ارتش لیبی اعلام کرد شبه نظاميان يا سلاحشان را تحويل دهند يا برای رويارويی با ارتش آماده باشند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ سخنگوی رسمی ارتش ملی لیبی از شبه نظامیان در طرابلس خواست سلاحشان را تحویل دهند، در غیر این صورت خود را برای رویارویی با ارتش آماده کنند.
 
به گزارش شبکه تلویزیونی اسکای نیوز عربی، سرهنگ احمد المسماری اظهار داشت، این گروهها تعقل کنند و بیندیشند، آنان باید به ملت بپیوندند، سلاحشان را به نیروهای مسلح یا پلیس تحویل دهند و از فعالیت های نظامی فاصله بگیرند اما عرصه های سیاسی در برابرشان باز است، بهتر است سلاح را کنار بگذارند و قلم به دست بگیرند در غیر این صورت از هم اکنون خود را برای رویارویی با نیروهای مسلح عربی لیبی آماده کنند.
 
آنان در صورتی که حاضر نشوند سلاح را تحویل دهند، باید خود را برای رویارویی با چهره های قابل احترام کشور و رویارویی با ملت و ساکنان طرابلس آماده کنند، باید خود را نه در طرابلس، بلکه در دیگر مناطق کشور نیز برای مقابله با هلال آتشی قدرتمند آماده کنند.
 
در خبر دیگری از لیبی آمده است، ارتش موفق شد محور العمارات، آخرین منطقه حضور القاعده در غرب بنغازی را به کنترل خود در آورد. منابع نظامی خبر دادند درگیری ها میان ارتش ملی لیبی و شبه نظامیان مسلحی که در یکی از بناها در محله العماره مخفی شده اند ادامه دارد.
 
در عملیات ارتش لیبی که با پشتیبانی هوایی و زمینی انجام شد دست کم پانزده نفر از عناصر القاعده کشته شدند. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار