شیراز؛

اعلام برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای فارس

برنامه‌های نوروزی صدا و سیمای فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید تقی سهرابی مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس از پخش برنامه‌های ویژه نوروز در این مرکز خبر داد و گفت: برنامه زنده "سرو ناز"  از 28 اسفند 95 تا 13 فروردین 96 در 16 قسمت 90 دقیقه‌ای ساعت 21:30  هر شب از باغ عفیف‌آباد  با هدف معرفی اماکن گردشگری فارس از سیمای فارس پخش می‌شود.
 
سهرابی معرفی آداب و رسوم فارس در شبکه‌های سراسری را رویکرد مرکز فارس دانست و افزود: "کاشانه مهر" با هدف ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی برای مخاطب عام و خانواده و زن  و بخش‌های آموزش سفره هفت سین، آموزش غذاهای سنتی شیرازی، بحث پزشکی با موضوع حساسیت‌های فصلی در 15 قسمت 70 دقیقه‌ای ساعت 10 صبح از شبکه سراسری شما و فارس پخش می‌شود.
 
وی ادامه داد: در برنامه نگاه روز که با نام شمیم در خدمت مخاطبان است ظرفیتی ایجاد کردیم تا با حضور مسئولان تلاش‌ها واقدامات و برنامه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی شود.
 
مدیرکل صدا وسیمای فارس بیان کرد: ویژه برنامه تحویل سال با نام "بهارناز" با حضور مهمانان و چهره‌های علمی، فرهنگی ورزشی و قهرمانان ورزشی و نخبه‌های علمی همراه با خوانندگان بومی و ملی از 3 مکان استودیو نوروزی، حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) و آرامگاه حافظ پخش می‌شود.
 
سهرابی اظهار داشت: "مسابقه نوروزی" در 15 قسمت 20 دقیقه‌ای هرروز ساعت 13:30 و برنامه "کودک گمپ گلا"با محوریت تاکید بر آداب و رسوم بومی، "گزارش‌های روزانه نوروزی" با رویکرد اطلاع‌رسانی و انعکاس رخدادهای ایام نوروز  و برنامه جدید "مشاعره آستان ارادت"با محوریت مشاعره آیینی از ویژه برنامه‌های سیمای فارس در ایام نوروز است.
 
وی با اشاره به این که صدای مرکز فارس نیز  با ویژه برنامه‌های متنوع و شاد در ایام نوروز با مخاطبان خود همراه است، گفت: تحویل بهار ویژه تحویلسال به صورت زنده با بخش‌های گزارشی، کارشناسی و مصاحبه، نمایش، ترانه و سرود، بسته‌های صوتی فرهنگی، نارنجستان به صورت زنده وجنگ شاد و سرگرم‌کننده، "ساعت گل"،  "شب چراغ"، "کوچه باغ ترانه"  و "مجله سحرگاهی" از ویژه برنامه  صدای مرکز فارس در ایام نوروز است.
 
مدیرکل صدا وسیمای فارس به تلاش شبانه روزی همکاران حوزه خبر اشاره کرد و گفت: خبرمرکز فارس در ایام نوروز با بخش‌های خبرهای نوروزی از جمله اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در باره جاده‌های استان، آثار باستانی، مناطق تفریحی و گردشگری و دیگر اطلاعات ضروری با مردم استان و دیگر مهمانان نوروزی همراه است.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار