مسئول آزمایشگاه بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج گفت: بخش پاتولوژی بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمدرضا بخشنده رحیم آبادی گفت: بخش پاتولوژی این بیمارستان با حدود 2.5میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت 50 متر مربع افتتاح شده است. 

وی بیان کرد که به طور کلی بررسی آسیب شناسی تمام بافت هایی که در عمل جراحی نمونه برداری ها، آندوسکوپی و کولونوسکوپی برداشته می شوند، در بخش پاتولوژی قابل انجام است. 

بخشنده رحیم آبادی تصریح کرد که این بخش آماده سرویس دهی به مردم و بیمه شدگان استان با پذیرش روزانه 100نفر است. 

وی اظهارکرد که با توجه به اینکه تست های پاپ اسمیر زمان بر است می توانیم روزانه بین 10تا 20 نفر را در انجام تست پاپ اسمیر پذیرش کنیم ولی برای انجام نمونه های پوست، استخوان و دیگر تست ها روزانه قابلیت پذیرش تقریبا 100 نفر است. 

بخشنده رحیم آبادی ابراز داشت که انجام نمونه تست های پاتولوژی بین 1.5تا2میلیون ریال هزینه دارند و به همین دلیل اقشار آسیب پذیر جامعه توانایی انجام این آزمایشات را ندارند.

وی ادامه داد که با بهره برداری از این بخش و انجام نمونه تست ها بطور رایگان و بدون پرداخت هزینه انجام خواهد شد.

وی از بیمه شدگان تامین اجتماعی، کارگران، بازنشستگان و مستمری بگیران خواست تا با مراجعه به این بخش بیمارستان و انجام آزمایشات، بدون پرداخت هزینه و رایگان اقدام کنند.

بیمارستان شهدای گمنام تامین اجتماعی یاسوج حدود60تخت بیمارستانی دارد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.