حجت السلام والمسلمین علی سرلک گفت:ما در حوزه تولید محصولات فرهنگی و انقلابی فوق العاده فقیر هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال حجت الاسلام و المسلمین علیرضا تقیان، عضو هیئت داوری  این جشنواره در خصوص آثار ارسال شده به نهمین جشنواره سانه های دیجیتال گفت:مانند سال های گذشته آثار به تناسب گروه ها و بخش مورد نظر متفاوت است و داوری نهمین دوره مراحل پایانی خود را سپری می کند .
وی ادامه داد: آثار ارسالی به  بخش انقلاب اسلامی کم می باشد و این نیاز  وجود دارد تا  دراین حوزه فعالیت بیشتری صورت گیرد.
این مقام مسئول اظهار داشت :در این دوره آثار خوبی از جهت فنی محتوایی و خلاقیت را شاهد بودیم .
 
 

وی  همچنین عنوان کرد:در بخش معارف آثار بیشتری را شاهد هستیم همچنین در بخش نرم افزار های تلفن همراه نیاز به افزایش کمی و کیفی محصولاتی هستیم.
تقیان در خصوص مقایسه  عملکرد آرسال ارسالی امسال با سال گذشته گفت :در ادوارگوناگون جشنواره رسانه های دیجیتال حضور داشتیم و اگر بخواهیم نگاه کمی و کیفی را با هم بسنجیم باید گفت دوره ای حضور و رشد موسسات خیلی بالا بود اما اکنون آثار موسسات کمتر شده و تولیدکنندگان و موسسه ها نیاز به حمایت جدی دارند.
تقیان در پایان در رابطه با  خصوص آثار ارسالی از شهرستان ها خاطر نشان کرد:در قم آثار خوبی را در زمینه فقه و دین شاهد بودیم البته شهرهای دیگر نیز باید در این عرصه فعالیت داشته باشند.
 
ما در حوزه تولید محصولات فرهنگی و انقلابی فوق العاده فقیر هستیم
در این جشنواره حجت السلام والمسلمین علی سرلک عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس حوزه دانشگاه طی گفتگویی گفت:جامعه فرهیخته نسبت به وظیفه و مسولیت انقلابی و تبلیغاتی خود قدم هایی برداشته است و رویش هایی در این زمینه شاهد هستیم. اما در آغاز راه هستیم و فاصله زیادی داریم .
عضو هیئت علمی دانشگاه هنر و مدرس حوزه دانشگاه عنوان کرد:ما در حوزه تولید محصولات فرهنگی و انقلابی فوق العاده فقیر هستیم اما به جوانان و مجموعه های خودجوش احترام می گذاریم که خلاقانه به این عرصه نزدیک شده اند و نوید موفقیت های بزرگ را به ما و جامعه می دهند.
 
 
 
علی سرلک در خصوص دغدغه آثار ارسالی اظهار داشت: دغدغه آنها حوزه اسلامی انقلابی است و بیشتر نگاه اسلام جهادی و گفتمان انقلاب اسلامی ،چه در حوزه علمی و چه در حوزه ترویجی و تبلیغی است.
وی ادامه داد:به نظرم این نگاه در حال شکل گرفتن است و جریان و جبهه انقلاب اسلامی در حال پیدا کردن افسران رشید خود است و امیدوارم این جبهه مهاجم دربرابر امپراطوری بی رحم و مسلط صهیونیستی قرارگیرد.
سرلک  در پایان در  رابطه با جشنواره رسانه های دیجیتال خاطر نشان کرد :جشنواره جز ابتدایی ترین اتفاق ها است. باید جهت دار باشد و شعار پیدا کند نگاه استراتژیک داشته باشد فقط دست گذاشتن روی آثار برتر کافی نیست بلکه باید نسبت به نگاه و افق آینده حرکت داشته باشد .
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.