مراسم یوم الله 22 بهمن امروز با سخنرانی فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سخنران مراسم یوم الله 22 بهمن در سنندج فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران بود.

سردار شعبانی  از حضورباشکوه مردم سنندج قدردانی کرد و آن را نشانه مردمی بودن انقلاب اسلامی دانست.

وی با اشاره به اینکه امروز ما سربلند تر باثبات ترو مقاوم تراز همیشه هستیم افزود: امروز نظام ما نظامی تنها نیست و در تمام کشورهای جهان تکثیر شده ایم.

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ما هیچگاه دنبال سلاح های کشتار جمعی نبوده و نیستیم گفت:دکترین ما دکترین دفاعی است و به لطف خدا از امنیت بی نظیری در دنیا برخورداریم.

سردار شعبانی بااشاره به اینکه ما دشمن های تکفیری را در مرزهای جغرافیایی خودشان زمینگیر کرده ایم گفت این حاصل تلاش و مجاهدتهای جان برکفان و مدافعان نظام اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در انرژی هسته ای ، سلولهای بنیادین ، هوا فضا ، نانو تکنولوژی ، علوم پایه و بسیاری از مسائل دیگر صاحب کرسی است گفت این نشان از این دارد که ما در خط مقاومت استواریم.

فرمانده عملیات قرارگاه ثارالله همچنین به ضرورت توسعه و سازندگی استان کردستان اشاره کرد و گفت امروز ظرفیتهای خوب و مناسبی در کردستان فراهم است که آینده کردستان را تحولی عظیم خواهد بخشید.

در آیین پایانی مراسم 22 بهمن قطعنامه راهپیمایان قرائت شد وگروه سرود دانش آموزی هم به اجرای برنامه پرداختند.

مردم انقلابی و غیور سنندج هم با به آتش کشیدن پرچم آمریکا باردیگر انزجار خود را از سیاستهای دولتمردان این کشور به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.