فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: در دهه فجر امسال 107 پروژه با 144 میلیارد تومان در پارس آباد افتتاح می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، اکبر صمدی با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تشریح اهداف قیام امام راحل (ره) و شکل گیری انقلاب اسلامی در ایران و رهایی ملت شریف ایران از ظلم و استبداد افزود: در برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب شهرستان پارس آباد 50 برنامه ی مختلف و متنوع فرهنگی، اجتماعی و انقلابی به مناسبت دهه فجر در کمیته های 12 گانه تدوین و اجرا می شود.

وی در ادامه افزود : 107 پروژه با 144 میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح می شود در حالیکه 65 پروژه با 95 میلیارد تومان در هفته دولت امسال افتتاح کرده ایم که در سال 95 بیش از 236 میلیارد تومان اعتبار هزینه و افتتاح شده است که نسبت به 3 سال گذشته که مجموعاً 171 پروژه با 153 میلیارد تومان بود کار انجام شده است.

فرماندار پارس آباد از تصویب بندرخشک در اصلاندوز در کار گروه مرزی ویژه کشور در هیأت دولت خبر داد.

صمدی از افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی پارس آباد و درمان بستر اصلاندوز در اول سال 96 خبر داد.

وی از برگزاری همایش منطقه ای نظام بهره برداری پایاب خداآفرین با مشارکت خود اهالی خبر داد و گفت: ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی در کنار کشت و زرع در مجموعه زمینهای زراعی پایاب خداآفرین لازم و ضروری است.

وی از پیگیری منطقه آزاد تجاری و صنعتی توسط مسئولان شهرستان و استان و نمایندگان استان خبر داد و افزود: با محقق شدن این موضوع قسمت عمده ای از مشکلات منطقه مرتفع می شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.