فرماندار شهرستان نمین از افتتاح 22 پروژه عمرانی و اقتصادی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، فرهاد عبدالعلی پور در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نمین با اعلام این خبر افزود: همه اقشار مردمی اعم از دولتی و تشکل‌های مردمی در ستاد دهه فجر شهرستان ساماندهی شده‌اند.

وی گفت: ستاد دهه فجر شهرستان نمین در قالب 10 کمیته به اجرای برنامه های این ایام می پردازد.

فرماندار نمین با بیان اینکه تبیین برکات و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی بسیار با اهمیت است افزود: دشمن با توطئه مهم به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام است که در این ایام خط بطلانی بر این توطئه ها کشیده می شود.

عبدالعلی پور با اشاره به اینکه بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی در واقع امید‌بخشی در جامعه به ویژه در بین جوانان است خاطر‌نشان کرد: فراگیر بودن دهه فجر باید مدنظر همه برنامه‌ها باشد تا همه اقشار جامعه بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

وی به روز 12 بهمن سالروز ورود امام خمینی‌(ره) به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: گرامیداشت سالروز ورود امام بسیار مورد تاکید است و مراسم این روز نیز باید شکوهمندانه برگزار شود.

رییس شورای اداری شهرستان نمین ادامه داد: فضاسازی و تزئین شایسته معابر، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، افتتاح 22 پروژه عمرانی و اقتصادی، برگزاری نمایشگاه کتاب و گفتمانهای بصیرتی و دیدار با خانواده های شهدا از جمله برنامه های مهم اجرایی در دهه فجر است.

وی در ادامه گفت: آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی وظیفه خطیری است که در قالب کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان با قوت تمام انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.