مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌اردبیل گفت: همزمان با سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اعتباری بالغ بر۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل؛فرهاد سبحانی در جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن استان اردبیل اظهار داشت:همزمان با سی وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با اعتباری بالغ بر11 میلیارد و 200 میلیون تومان پروژه‌های اجرایی بنیاد مسکن اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به پروژه‌های افتتاحی در نظر گرفته شده برای این ایام بیان کرد: تعداد 15 پروژه اجرای طرح هادی روستایی از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری است که با اعتبار7 میلیارد و 442 میلیون تومان در سطح روستاهای استان افتتاح می‌شود چرا که اجرای این طرحها نقش و تاثیر به سزایی در عمران و آبادانی روستاها و رضایتمندی ساکنان این مناطق دارد.

سبحانی در مورد بهسازی و نوسازی واحدهای روستایی و پروژه‌های مقاوم‌سازی در سطح روستاهای استان گفت: براساس برنامه‌ریزیهای انجام شده تا پایان دهه فجر امسال250 واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده با اعتبار 3 میلیارد و 750 میلیون تومان که در هر شهر به طور نمادین دو واحد به بهره‌برداری می‌رسد، افتتاح خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ‌اردبیل تصریح کرد: اعتبار مجموع این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی وملی تامین شده و برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است که در حال حاضر این پروژه‌ها آماده افتتاح و بهره‌برداری بوده و براساس هماهنگی‌های انجام شده این امر در روزهای آینده عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.