استاندار اردبیل گفت: با اختصاص اعتباری در حدود ۳۷۰ میلیارد ریال، ۴۰ پروژه عمرانی شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، مجید خدابخش در مراسم افتتاح از پروژه‌های عمرانی شهرستان گرمی اظهار داشت: با اختصاص اعتباری در حدود 370 میلیارد ریال، 40 پروژه عمرانی کوچک و بزرگ در شهرستان گرمی به بهره‌برداری رسیده است و برنامه‌ریزی‌های لازم و اساسی در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: خوشبختانه تامین اسباب آسایش برای مناطق محروم از جمله اهداف و عملکردهای دولت یازدهم بود که در این مدت در زمینه‌های مختلف اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و توانسته‌ایم به بسیاری از اهداف خود در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی و به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانیم.

استاندار اردبیل گفت: پروژه‌های افتتاح شده توسط بخش خصوصی و دولتی انجام شده و نیروگاه انگوت یکی از پروژه‌های شاخص این شهرستان بود که خوشبختانه توانستیم این پروژه را به اتمام برسانیم و امیدواریم با اتمام این پروژه شاهد تحول بزرگی در منطقه باشیم.

خدابخش بیان کرد: 95 میلیارد ریال اعتبار برای افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهید بالازاده این شهرستان اختصاص یافته است که افتتاح از این پروژه می‌تواند آبرسانی به این مناطق را هموار ساخته و سبب برخورداری مردم این شهرستان از نعمت آب آشامیدنی سالم می‌شود.

وی تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته 34 روستای شهرستان گرمی گازرسانی شده است و اقدامات لازم و اساسی در این زمینه پیاده‌سازی شده است و توانسته‌ایم افراد مناطق محروم این شهرستان را از نعمت طبیعی و خدادادی گاز بهره‌مند سازیم و دین خود را نسبت به این قشر فراهم سازیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار