با وجود تعیین مهلت ارسال اسناد خزانه به فرابورس 44 میلیارد تومان از این اسناد در کهگیلویه وبویراحمد جذب نشده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد در هفدهمین جلسه ستادبلاتکلیفی 44 میلیارد تومان از اسناد خزانه کهگیلویه وبویراحمد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: از 67 میلیارد تومان اسناد خزانه این استان تاکنون فقط 23 میلیارد تومان جذب شده است. 

حسن نوروزی با اشاره به ارزیابی عملکرد استان ها در کنگره ای که 25 بهمن ماه به میزبانی تهران برگزار می شود افزود: دستگاه های اجرایی که تا چند روز آینده، اسناد خزانه خود را جذب نکنند، اسناد آنها به دستگاه های دیگر اختصاص می یابد.

ابراهیم کشاورز مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه وبویراحمد هم دراین جلسه گفت: باگذشت 10 ماه از سال جاری، فقط شانزده دستگاه اجرایی، اسناد خزانه خود را جذب کرده اند و بقیه دستگاه ها به دنبال اعتبار نقد هستند که امکان پذیر نیست و جذب نکردن اسناد خزانه باعث ضرر کردن استان می شود. 

جبارکیانی پور رییس اتاق بازرگانی،صنایع ومعادن کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: ما مصرف کننده اسناد خزانه هستیم و تاکنون یک ریال از ارزش افزوده اسناد خزانه پرداخت نشده است.

دیودیده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان هم دراین جلسه گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 87 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 100 طرح تولیدی پرداخت کردیم و بیش از 18 میلیارد تومان هم برای اعطای تسهیلات بانکی قرارداد بسته شده وکهگیلویه وبویراحمد در زمینه پرداخت تسهیلات تولید رتبه 26 را درکشور دارد. 

پژمان نیک اقبالی معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم دراین جلسه گفت: برای اختصاص اسناد خزانه و تسهیلات ، فقط به طرح های کلان توجه نکنیم و طرح های کوچک را مدنظر قرار دهیم.

دلشاد معاون سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: 27 طرح استانی شامل 10 طرح ورزشی، 5 طرح آموزشی ، 10 طرح گردشگری،یک طرح فرهنگی و هنری، و یک طرح کشاورزی برای واگذاری شناسایی شده و 7 طرح به فراخوان گذاشته شده است.


انتهای پیام/ش


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.