استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد ظرف دو روز مهلت دارند تا اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید موسی خادمی در هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم استقبال دستگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد برای جذب اعتبارات اسناد خزانه اظهار کرد: عدم جذب اعتبارات اسناد خزانه از سوی دستگاه‌های استان قابل پذیرش و قابل توجیه نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: دستگاه‌های استانی تا روز دوشنبه 13 دی ماه زمان دارند برای جذب اعتبارات اسناد خزانه مراجعه کنند در غیر این صورت تخصیص اعتبارات آنها صفر و پروژه‌ها و دستگاه‌های دیگر جایگزین می‌شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص واگذاری زمین‌های منابع ملی گفت: در گذشته زمین‌هایی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی به سرمایه‌گذار واگذار شده بود اما کاری در این زمین‌ها انجام نشده است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این زمین‌ها احصا و به صورت کتابچه با مساحت و متراژ و موقعیت تدوین شود تا در صورتی که سرمایه‌گذاری قصد سرمایه‌گذاری در استان را داشت به این افراد واگذار شود.

خادمی بیان کرد: زمین‌هایی که بعد از انقلاب تاکنون واگذاری شده اما اقدامی صورت نگرفته تعیین تکلیف شود که این کار یک مطالبه اجتماعی است.

وی در پایان بیان کرد: الحاق مناطق سروک، سرآبتاوه، شهرک ولایت، مادوان، بله‌زار و مهریان نیازمند کار کارشناسی و مدیریتی است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.