معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 160 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل 2 بیمارستان 100 و 32 تختی در شهرهای دوگنبدان و باشت اختصاص یافته است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام بخش قائدی گفت:100 میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان 100 تختی شهر دوگنبدان و 60 میلیارد ریال نیز برای بیمارستان 32 تختی باشت از محل اسناد خزانه تخصیص یافته است.

وی اظهار کرد: بیمارستان‌های 100 تختی کوی کارکنان شهر دوگنبدان هم اکنون 75 درصد و بیمارستان 32 تختی شهر باشت نیز 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: این 2 طرح درمانی در دولت یازدهم عملیات اجرایی آنها آغاز شده و تا پایان این دولت نیز بهره برداری خواهد شد.

قائدی ابراز داشت: بیمارستان 100 تختخوابی شهر دوگنبدان در فضایی به مساحت پنج هزار متر مربع در سه طبقه در دست اجراست.

وی گفت: بیمارستان 32 تختی شهر باشت نیز در زمینی به مساحت سه هزار و 700 مترمربع و امکاناتی شامل بخش‌های جراحی، زایمان، سونوگرافی، داخلی، اورژانس و دیالیز در حال ساخت است.

قائدی با اشاره به پیشرفت فیزیکی بیمارستان 96 تختی نفت شهر دوگنبدان بیان کرد: 228 تخت بیمارستانی در قالب این سه طرح با حدود 20 هزار متر مربع تا پایان دولت یازدهم در این شهر افتتاح خواهد شد.

شهرستان 21 هزار نفری باشت در حال حاضر بیمارستان ندارد و شهرستان 120 هزار نفری گچساران نیز یک بیمارستان دارد.

این 2 شهرستان در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.