با حضور مسؤولان کهگیلویه و بویراحمد سوله 100 تختخوابی بحران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج کلنگ‌زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ با حضور پژمان نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، شهردار یاسوج، مسؤولانی از دانشگاه علوم پزشکی استان و مسوولان بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج سوله 100 تختخوابی بحران در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج کلنگ‌زنی شد. 

در این آیین سید ذاکر سعیدی‌نژاد رئیس بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج با اشاره به نیازی که این بیمارستان به چنین مکانی داشت اظهار کرد: بعد از وقوع تصادف هولناک در جاده اقلید به یاسوج که به مرگ نزدیک به 30 نفر از هموطنان انجامید قرار بر این گذاشتیم که چنین مکانی را احداث کنیم.

این مسؤول امور بیمارستانی در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین منظور در همان شب تصادف جلسه‌ای با حضور استاندار و نماینده مردم برگزار کردیم و در آن تصمیم گرفتیم که چنین مکانی برای مواقع بحرانی در استان احداث شود.

سعیدی‌نژاد افزود: زمین آن در بیمارستان شهید بهشتی و در جنب اورژانس کنونی به متراژ 400 متر مربع قرار دارد که با اعتبار 350 میلیون تومانی ساخته خواهد شد و در آن تعداد 100 تخت اورژانسی نیز تدارک دیده خواهد شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی شهر یاسوج با اشاره به اینکه یکی دیگر از مشکلات به بخش آی سی یو 2 برمی‌گردد که باید برای آن چاره‌ای اندیشیده شود تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت قول همکاری به ما داده است چرا که این فضا به هیچ وجه زیبنده بیماران و حتی پرسنل بیمارستان نیست.

وی به خدمات دولت تدبیر و امید در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: علی رغم این که کارهای بزرگ در این طرح تحول سلامت انجام شده اما بحث کمبود تخت‌های آی سی یو باید جبران شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری به مردم استان ارائه دهیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.