یاسوج؛

استقرار 18 پزشک متخصص در مراکز درمانی کهگیلویه

رئیس مرکز بهداشت و درمان کهگیلویه گفت:18 پزشک متخصص در مراکز درمانی شهرستان کهگیلویه مستقر میشوند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت : از امروز 18 پزشک متخصص در رشته های مختلف درمانی در بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت و کلنیکهای تخصصی این شهر مستقر و به مردم شهرستانهای کهگیلویه چرام و لنده خدمات درمانی با ویزیت دولتی ارائه می دهند.

شفایی یکی از مشکلات اساسی مردم شهرستان کهگیلویه و شهرستانهای همجوار را کمبود پزشک گوش حلق بینی عنوان کرد و افزود:از امروز با استقرار یک پزشک متخصص گوش و حلق بینی به صورت تمام وقت در بیمارستان و در کلنیکهای تخصصی بیماران را ویزیت کرده و افرادی که از قبل نوبت جراحی لوزه داشته اند نیز در بیمارستان عمل می شوند.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته یک پزشک متخصص گوش و حلق بینی از گچساران به مدت سه روز در کلنیکهای تخصصی و بیمارستان امام خمینی دهدشت بیماران را ویزیت می کرد گفت: با توجه به تعداد زیاد مراجعه کنندگان یک پزشک جوابگوی بیمارن نبوده و همین امر موجب نارضایتی مردم شده بود که امروز با استقرار پزشک متخصص گوش و حلق و بینی به صورت تمام وقت این مشکل رفع می شود.

شفایی از استقرار یک پزشک متخصص رادیولوژیست زن برای نخستین بار از مجموع پزشکان مستقر شده در شهرستان کهگیلویه خبر داد و گفت: علاوه بر متخصص گوش و حلق و بینی این تعداد پزشک در رشته های مختلف از جمله اطفال، زنان و زایمان، طب اورژانس،جراح،داخلی، عفونی، قلب و عروق به بیماران خدمات درمانی ارائه می کنند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزیهای پیش بینی شده قرار بود 22 پزشک متخصص به مجموع پزشکان شهرستان کهگیلویه اضافه شوند گفت: تلاش می شود از این سه نفر باقیمانده برای نخستین بار یک جراح عمومی زن نیز به کادر پزشکی شهرستان اضافه شود.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.