مردم شهرستان لنده از وضعیت نامناسب نوبت‌دهی و کمبود پزشک سونوگرافی در این شهرستان گلایه‌مند هستند

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛یکی از مشکلاتی که همچنان مردم شهرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند نبود پزشکان متخصص در شهرستان(کلنیک تخصصی) بوده که نارضایتی‌های عمومی را به همراه داشته هرچند مدیریت و مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان تلاش بسیاری برای حضور موقت پزشکان متخصص در درمانگاه لنده انجام داده‌اند ولی مسکنی بیش نبوده است.

توسعه و تجهیز امکانات با اره‌اندازی دستگاه‌های رادیولوژی و سنوگرافی توسط مجمع خیرین سلامت استان و با تلاش مسؤولان پذیرفته ولی به گفته یکی از همشهریان لنده‌ای «وقتی امکانات نبود می‌گفتند پزشک بدون امکانات به درد شهرستان نمی‌خورد ولی حالا که امکانات آمد می‌گویند پزشک متخصص نداریم».

دستگاه سنوگرافی شهرستان لنده در سال جاری در شهرستان نصب و راه‌اندازی شد ولی نبود پزشک و کارشناس مربوطه در شهرستان باعث شده که در طول هفته تنها یک روز از این دستگاه ده‌ها میلیونی استفاده شود. صف‌های طولانی گرفتن نوبت و ویزیت تنها 40 نفر در یک روز باعث سردرگمی مردم شهرستان شده است. وضعیت نامناسب نوبت‌دهی و با حضور بیماران از ساعت‌های اولیه صبح (ساعت 3 بامداد) برای گرفتن نوبت باعث نگرانی مردم و نارضایتی و گلایه‌های آنان شده است.

امراله خانی رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده  گفت: در سطح شهرستان پزشک متخصص سنوگرافی نداریم و پزشک کنونی از شهرستان کهگیلویه یک روز در هفته بیماران را در شهرستان لنده ویزیت می‌کند.

وی افزود:رایزنی‌هایی برای ویزیت بیماران شهرستان در دو روز متوالی با پزشکان متخصص سنوگرافی انجام شده که ظرف هفته‌های آینده این موضوع و مشکل تا حد قابل توجهی برطرف خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده تصریح کرد: البته با پیگیری‌هایی که انجام شده درصدد راه‌اندازی کلنیک تخصصی پزشکان در شهرستان هستیم که متأسفانه کمبود فضای فیزیکی این مهم را به تأخیر انداخته است.

خانی یادآور شد: با هماهنگی فرمانداری مکانی برای این مهم در نظر گرفته شد که امیدواریم هرچه سریعتر این مکان تجهیز و آماده راه‌اندازی کلینیک تخصصی پزشکان شود.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار