شهرکرد؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی پرافتخار و باعظمت بود

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی پر افتخار و با عظمت برای کشور و نظام بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی شخصیتی پرافتخار و باعظمت بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه امروز در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد، با تسلیت ارتحال و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: ایشان هر چند اختلاف نظرهایی هم در برخی مسائل با مقام معظم رهبری داشت، اما با دوراندیشی و بر اساس مصالح ملی، رابطه مرید و مراد و دوستی چندین ساله، همواره تابع رهبر معظم انقلاب بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری محور کلام و تداوم انقلاب اسلامی ایران است افزود: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی ایران مشخص می شود که این انقلاب با انسجام و وحدت حول محور امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد  ادامه داد: در تمام دنیا و در همه دوران ها، فتنه و سنگ اندازی هایی وجود دارد که باید با اتحاد و همبستگی با آنها مقابله کرد.

نکونام با اشاره به 29 دی ماه روز گرامیداشت مقاومت غزه گفت: غزه زنده است و اسرائیل و صهیونیست برای جامعه اسلامی نابود شدنی است.

وی همچنین به روز هوای پاک اشاره و اضافه کرد: آلودگی های صنعتی و هوای ناسالم مردم را با مشکلات متعددی روبرو کرده است که باید با بررسی کارشناسی دلیل آلودگی ها، راهکارهای لازم در این زمینه ارائه شود.

گفتنی است: آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و رهبری، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضو مجلس خبرگان رهبری و رئیس هیئت موسس و امنای دانشگاه آزاد اسلامی، عصر روز یکشنبه ۱۹ دی ماه ۹۵ و در سن ۸۲ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران، دار فانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۹:۰۳ ۲۴ دی ۱۳۹۵
خدا رحمتشون کنه