شهرکرد؛

آموزه های امام خمینی راه شناخت شایستگان است

سرپرست بنیاد 15 خرداد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رجوع به آموزه های امام خمینی (ره)، راه شناخت شایستگان حکومت است.

بازگشت به آموزه های امام (ره) راه شناخت شایستگان حکومت است
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت الله حسن صانعی در آیین کلنگ زنی خوابگاه دخترانه بنیاد 15 خرداد در دانشگاه شهرکرد گفت: بهترین راه شناسایی بزرگان نظام و افراد شایسته برای مسئولیت های کشور، رجوع به نوشته ها، آموزه ها و اندیشه های امام خمینی (ره) است.

وی با تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، از ایشان به عنوان یکی از بزرگان نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری یاد و تصریح کرد: اين مجاهد بزرگ در مواقعی از نزدیکترین افراد به امام خمینی (ره) و همواره خواستار رشد و اعتلای اهداف نظام اسلامی بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی (ره) هیچ گاه متأثر از شخص خاصی نبودند، اما تلاش و همراهی آیت الله هاشمی رفسنجانی با ایشان در بالفعل شدن نهضت عظيم انقلاب اسلامی نقش کلیدی و بسزایی داشت.

آیت الله صانعی ادامه داد: برخی از سخنرانی های تأثیرگذار امام راحل (ره) پیش از شکل گیری انقلاب با همت و اصرار آیت الله هاشمی رفسنجانی برپا می شد.

وی افزود: امام خمینی (ره) از ابتدا تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی بسیار دقیق و با بصیرت در فکر دفاع از حق و مبارزه با باطل و به دنبال زمینه ای برای شکل گیری انقلاب بودند که آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان عنصر زيربنايی در انقلاب اسلامی، با همراهی و حمایت خود این زمینه را فراهم نمود.

نماینده ولی فقیه و سرپرست بنیاد 15 خرداد کشور با اشاره به ندانستن قدر استوانه وزينی چون آيت الله هاشمی رفسنجانی پيش از رحلتشان، تغيير رويه و عملكرد برای ارزش نهادن به باقيماندگان و بزرگان صدر انقلاب را ضروری دانست و برای سلامتی مقام معظم رهبری دعا کرد.

آیت الله صانعی در ادامه پیرامون اقدام این بنیاد برای ساخت خوابگاه های دخترانه در دانشگاه ها گفت: حفظ ناموس از مهمترین دغدغه ها و خواسته اسلام است که كار خُردی مانند ساخت خوابگاه، قدم كوچکی در اين راستا به شمار می رود.

وی یادآور شد: بنیاد 15 خرداد بر این اساس ساخت خوابگاه های بیشتر برای دختران را مد نظر دارد.

گفتنی است: کلنگ احداث خوابگاه دانشجویی دخترانه ۱۵ خرداد با حضور آیت الله حسن صانعی سرپرست بنیاد ۱۵ خرداد و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد و مسئولین استانی در دانشگاه شهرکرد به زمین زده شد.

این خوابگاه در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال در سه طبقه با ظرفیت اسکان ۲۵۰ دانشجو ساخته می شود.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.