نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی است.

راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای امام خمینی (ره) شهرکرد با تبریک و گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهداست تاکید کرد: ملت ایران در این راهپیمایی، جواب گستاخی های آمریکا را خواهد داد.

وی با بیان اینکه آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی خود علیه انقلاب اسلامی بر نمی دارد افزود: هر دولتی که در آمریکا بر سر کار می آید دشمنی با ایران را ادامه می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ایران مظهر حق و نورانیت و به دنبال حاکم کردن ارزش های انسانی و معنوی در جامعه است، اما آمریکا مظهر باطل و ظلمت است و بر ضد ارزش های انسانی و الهی حرکت می کند که جمع این دو محال است.

نکونام ادامه داد: دولت قبلی آمریکا به دنبال توطئه نرم علیه ایران بود و دولت جدید آمریکا به دنبال روش های دیگری است.

وی افزود: رئیس جمهور جدید آمریکا با اتخاذ تصمیمات بر اساس سرمایه داری، از عربستان که حامی اصلی تروریست در منطقه است حمایت، و ایران را به عنوان مدافع مردم تحریم می کند.

خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: ایران اسلامی در این 38 سال روی پای خود ایستاده است و آمریکا در این مدت نتوانسته است علیه جمهوری اسلامی، غلطی بکند.

نکونام با بیان اینکه انقلاب باعث اقتدار ایران در جهان شد اضافه کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت های اقتصاد مقاومتی و اقتصاد دورن زا در برابر توطئه های دشمن ایستاد.

وی در ادامه به 19 بهمن ماه سالروز بیعت همافران نیروی هوایی با امام خمینی (ره) در سال 57 اشاره کرد و گفت: همافران علاوه بر بیعت با امام (ره) و انقلاب اسلامی، بر سرآرمان های انقلاب اسلامی ایستادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با تبریک سالروز میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار افزود: حضرت زینب (س) مظهر و الگوی استقامت، صبر، ولایت مداری، پاکدامنی و مقاومت و جهاد است.

وی همچنین از خدمات ارزنده و از خود گذشتگی پرستاران در خدمت رسانی به مردم و بیماران تجلیل کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار