کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه به منطقه کمتر برخوردار آبریزک دشمن زیاری اعزام شد.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ در این سفر که امام جمعه دهدشت نیز حضور داشت کاروان سلامت از مردم روستاهای سرتوف،سرچات،پس چات و پس راه در منطقه آبریزک دشمن زیاری سرکشی و ضمن ارائه خدمات درمانی و توزیع داروی رایگان بسته های حمایتی نیز بین مردم این روستاها توزیع شد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه گفت: در این طرح به روستاهایی که با مراکز درمانی و بهداشتی فاصله داشته و دسترسی آسان به خدمات ندارند خدمات درمانی ارائه می‌شود.

سید عادل رهبریان با بیان اینکه این کاروان در سال جاری طرح خدمات‌رسانی به روستاهای دورافتاده و کمتر برخوردار را آغاز کرده است افزود:در این طرح علاوه بر ویزیت رایگان و توزیع بسته های حمایتی، مشکلات مناطق محروم شناسایی و به مسولان اطلاع رسلانی می‌شود.

رهبریان جذب کمک های خیرین و زمبنه سازی برای حضور مسولان استانی و شهرستانی به مناطق محروم را از دیگر دست آوردهای کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان کهگیلویه دانست.

وی با بیان اینکه این کاروان هر ماه به یکی از مناطق محروم سفر می کند افزود: کاروان سلامت به همراه طرح های حمایتی تاکنون به روستاهای محروم آجم، دلی مهتاب، برم سبز و رودسمه سفر کرده و به مردم این روستاها خدمات درمانی ارائه و بسته های حمایتی دربین مردم این روستاها نیز توزیع کردند.

امام جمعه دهدشت هم گفت: وضعیت سکونت، آب شرب و جاد های دسترسی به این روستاها مناسب نیست و مسئولان شهرستانی و استانی برای رفع مشکلات مردم در این روستاها باید چاره اندیشی کنند.

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی افزود: ویزیت و توزیع داروی رایگان و بسته های حمایتی کار ارزشمندی است که کاروان سلامت هلال احمر در این سفر ارائه داده و امیدواریم این کارها در دستور مدیریت همه مسئولان قرار گیرد.

حسینی خواستار سرکشی مسئولان از مناطق کمتربرخوردار روستایی شد و گفت: ساختمان مسکونی روستائیان منطقه آبریز نامساعد و بسیار خطرناک است، حمام و سرویس بهداشتی ندارند، باید فکری به حال این مردم کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.