رئیس حفاظت محیط زیست خلیل آباد از برگزاری سه کارگاه آموزشی محیط زیست ویژه دانش آموزان در سه آموزشگاه این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد مظلوم پناه گفت: دانش آموزان دبیرستان اشرفی اصفهانی، هنرستان شهید مطهری و مدرسه راهنمایی شهید جعفری خلیل آباد طی این سه کارگاه با مباحث ضروری حفاظت محیط زیست آشنا شدند.
مظلوم پناه در این کارگاه آموزشی افسر محیط دار سوم مهدی مظفری در جمع دانش آموزان مباحثی از جمله اثرات خشکسالی بر حیات وحش، قوانین شکار و صید، ارزش های حیات وحش و مدیریت در تولید و دفع زباله را تشریح کرد.
مظفری در هنرستان کشاورزی شهید مطهری خلیل آباد افزود: از آنجایی که این آموزشگاه در عرصه کشاورزی همراه با علم و دانش گام نهاده است لذا استفاده ازکنترل های بیولوژیکی که از ارزش های اکولوژیکی حیات وحش می باشد و نقش بسیار مفیدی را در تولید محصول سالم دارد بسیار مهم است.
مظلوم پناه گفت: با توجه به نقش ویژه دانش آموزان در تغییر الگوی نگرش نسل آتی به مسایل زیست محیطی، برگزاری این دوره ها مختص یک روز نخواهد بود و طی هماهنگی با آموزش و پرورش شهرستان و مساعدت قابل تقدیر مدیریت آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی شاهد برگزاری بیشتر کارگاه های آموزش محیط زیست ویژه دانش آموزان خواهیم بود.
مظلوم پناه افزود: آموزش و پرورش بهترین بستر جهت گسترش و نشر فرهنگ زیست محیطی است، لذا برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه دانش آموزان از مهترین برنامه های این اداره است.
انتهای پیام//ی.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار