نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی زنجان در خطبه های نماز جمعه ی امروز گفت:مردم در حماسه ی 9 دی با حضور میلیونی هخود شعار حمایت از ولی فقیه سر دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فیه در استان و امام جمعه ی زنجان با بیان این که حماسه ی 9 دی هماننددد روز 22 بهمن در حافظه ی همه ی ملت ایران ثبت شده است گفت:دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی فتنه ۸۸ را که با هدف سرنگونی انقلاب اسلامی و نابودی اصل ولایت فقیه شروع کرده بودند با حضور میلیونی ملت ایران که شعار حمایت از ولایت فقیه می دادند شکست خوردند.

خطیب نماز جمعه ی زنجان ادامه داد: پنجم دی سالروز تشکیل حفاظت از هواپیماها به دستور امام خمینی(ره ) است که با فعالیت های خالصانه ی سپاه پاسداران تمامی توطئه های دشمنان نظام برای بر هم زدن امنیت ملی بعد از انقلاب را ناکام گذاشتند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به ۷ دی ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی توسط امام راحل خاطر نشان کرد: شایسته نیست مسلمانی بی بهره از علم و آگاهی باشد و متولیان امر سواد آموزی در این زمینه بی وقفه تلاش کرده اند.

وی افزود: مقام معظم رهبری طی توصیه هایی که در دیدارهای اخیر با فرهیختگان داشتند آنان را از فتنه های دشمنان با علم کردن شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی آگاه کردند که هدف این دشمنان از بین بردن حقانیت اسلام است و ما باید آگاه و هوشیار باشیم.

نماینده ی ولی فیه در استان و امام جمعه ی زنجان بیان کرد: پنجم دی ماه سالروز ولادت حضرت عیسی مسیح( ع) است و با مراجعه به قرآن کریم می توان به شان و مقامی که خداوند متعال برای حضرت عیسی(ع)قرار داده است، پی برد ما در فرهنگ دینی، فرهنگ قرآنی و اسلامی به حقانیت تمام پیامبران الهی ایمان داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.