استاندار کرمان با صدور پیامی، پنجم دی ماه، سالگرد زلزله دلخراش بم و کوچ هزاران هم استانی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علیرضا رزم حسینی با صدور پیامی، ضمن تسلیت به مردم شهرستان بم به مناسبت سیزدهمین سالگرد زلزله دلخراش بم، برای بازماندگان صبر و اجر طلب کرد.

پیام استاندار کرمان به شرح ذیل است:
بم آن روز که با تکانه های یک زلزله ویرانگر با غم مترادف گشت و اشک غم و هجر از دست دادن عزیزان و هموطنان، جانهای بسیاری را به سختی گداخت شاید در باورش نمی گنجید که روزی از میان خروارها خروار آوار و ویرانی، ققنوس امید و نشاط برای بازماندگان این حادثه تلخ، سرود زیبای زندگی بسراید.
مردمان مهربان بم که روزگاری صبرشان بر طاقت نخل های سرافراز این سرزمین طعنه زده و لباس های سیاه عزای از دست دادن نزدیکان شان را بر تن کرده اند، امروز پس از گذر سالها از آن حادثه تلخ، ضمن آنکه یاد و خاطره عزیزانشان را در دل زنده نگه داشته اند، روحیه مقاوم و همت بلند خود رابرای سازندگی به کار گرفته اند و دست در دست دولت مردان برای فردایی بهتر و آبادتر می کوشند.
در این مجال یاد و خاطره جانباختگان زلزله بم را گرامی داشته و برایشان غفران الهی آرزومندم،امید آنکه مردم بم در پرتو عنایات الهی و همراهی خدمت گزاران این نظام روز روز پرامید تر و با نشاط تر در مسیر توسعه حرکت کنند.

علیرضا رزم حسینی

استاندار کرمان

انتهای پیام/ی

برچسب ها: زلزله بم ، سالگرد ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار