مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: حداکثر زمان مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون دکتری 96 تا ساعت 24 روز شنبه 4 دی ماه است و تاکنون بیش از 200 هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مهلت ثبت‌نام آزمون دوره دکتری تخصصی گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی سال 96 کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مهلت تعیین شده ساعت 24 روز شنبه 4 دی ماه 95 پایان می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تا ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه 2 دی ماه 95 تعداد 237 هزار و 700 داوطلب نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند همچنین به کلیه داوطلبانی که نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که در این مهلت باقی مانده و حداکثر تا ساعت 24 روز شنبه 4 دی ماه 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و با مطالعه دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های مربوطه در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام نمایند.

توکلی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش در دوره دکتری تخصصی سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی هستند ضرورت دارد نسبت به ثبت نام برای شرکت در آزمون دوره دکتری 96 تا ساعت 24 روز شنبه 4 دی ماه 95 از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

وی عنوان کرد: آن دسته از داوطلبانی که نسبت به ثبت نام اقدام نموده‌اند می‌توانند تا ساعت 24 روز شنبه 4 دی ماه 95 نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعاتی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: داوطلبان برای شرکت در آزمون بر اساس اطلاعیه سایت سازمان سنجش باید کارت اعتباری به میزان 550 هزار ریال از این سایت خریداری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.