در 8 ماهه نخست امسال، مصرف بنزین سوپر در استان چهارمحال و بختیاری 33 درصد افزایش داشت.

به گزارش گروه استان های بتاشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدير شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری گفت: در 8 ماهه نخست امسال 4 ميليون و 816 هزار ليتر بنزين سوپر در استان مصرف شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 33 درصد افزایش داشت.

مجتبی سرداری، میزان مصرف بنزین موتور در استان طی این مدت را 176 ميليون و 841 هزار ليتر بیان کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار و 2 دهم درصد افزایش داشته است.

وی، فعاليت مجدد سه جايگاه و راه‌اندازی یک جايگاه جدید در سال جاری و افزایش تعداد خودروها در استان را از علل افزایش مصرف سوخت بیان کرد.

سرداری اضافه کرد: 2 ميليون و 345 هزار ليتر نفت كوره نیز طی 8 ماه نخست امسال در چهارمحال و بختیاری مصرف شد كه نسبت به مدت مشابه سال گذشته، كاهش 46 درصدی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به مصرف 163 ميليون و 521 هزار ليتر نفت‌ گاز طی این مدت در استان ادامه داد: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته كاهش 4 درصدی داشته است.

سرداری گفت: تعطيلی تعدادی از کارخانه ها، ترغيب مصرف كنندگان به مصرف گاز طبيعی شهری و اجرای طرح نظارت بر عرضه نفت ‌گاز به خودروهای برون و درون شهری از عوامل کاهش مصرف نفت کوره و نفت گاز در استان بوده است.  

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار