به گزارش
خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛حدادی معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران در مراسم نکو داشت و تجلیل از معلمان پژوهنده شهر تهران با اشاره به اینکه معلمان باید از روشهای پژوهش محور در کلاسهای درس استفاده کنند، گفت: علاوه بر توجه به مسائل پژوهشی باید به کار آفرینی هم توجه داشته باشیم.
وی ادامه داد: کار آفرینی منجر به تربیت دانش آموزانی خلاق و بدون دغدغه از نظر تامین شغل آینده میشود و راه کاری برای به کار گیری پژوهشها و تولید علم نیز است.
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران با ارائه گزارشی از روند استقبال از پژوهشها، اظهار داشت: امسال 4 هزار و 187 طرح به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ارسال شد که این آمار از مجموع 6 هزار و 546 نفر از افراد پژوهنده بوده است.
حدادی با اشاره به اینکه شعار هفته پژوهش هر معلم یک اقدام پژوه بوده است، بیان کرد: شاهد رشد طرح پژوهشی در مناطق 19 گانه آموزش و پرورش تهران هستیم.
معاون پژوهشی، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه این نوع روند فعالیتها از نگاه آموزش و پرورش رضایت بخش است، عنوان کرد: توجه به رویکرد پژوهش محوری از مسائلی است که باید هر چه بیشتر در کلاسهای درس و پرورش دانش آموزان مورد توجه معلمان و مربیان مدرسه قرار گیرد.
انتهای پیام/