انتقاد زمانی اثربخش است که همراه با پیشنهاد مسئولانه باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ استاندار کرمانشاه گفت: انتقاد زمانی اثربخش است که همراه با پیشنهاد مسئولانه باشد، اما متاسفانه بعضی از افراد جامعه به منتقد دائم تبدیل می شوند.

اسدالله رازانی با اشاره به نقش مهم کارکنان در پیشبرد کارها و برنامه ها گفت: بدون شک تمام کارکنان و کارشناسان در دستگاه های مختلف نقش مهمی در اجرای برنامه ها دارند و مدیر به تنهایی قادر به انجام آنها نیست.

استاندار کرمانشاه انجام شدن کارها در یک سازمان و دستگاه را مانند یک زنجیره متصل به هم عنوان کرد و گفت: در یک مجموعه همه باید برای بهتر انجام شدن کارها تلاش و پیگیری داشته باشند و از سوی دیگر سازمان و دستگاه نیز باید انگیزه بیشتر برای کارکنان خود را ایجاد کند.

رازانی تصریح کرد: کارمند بر اساس وظیفه ای که دارد باید برخورد مسولانه با کار داشته باشد و نهایت تلاش خود را برای انجام شدن کارهای مردم بکار گیرد.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به اینکه انتقاد موجب شناسایی و حل دقیق تر مشکلات می شود گفت: انتقاد زمانی اثربخش است که همراه با پیشنهاد مسئولانه باشد، اما متاسفانه بعضی ها از افراد جامعه به منتقد دائم تبدیل می شوند.

رازانی گفت: اگر منتقد به درستی دنبال پیدا کردن اشکال باشد و با پیشنهاد مسئولانه خود درصدد رفع مشکلات باشد، انتقاد منجر به پیشبرد کارها و حل بهتر مشکلات می گردد.

استاندار کرمانشاه همچنین توجه به شایسته سالاری را یکی از برنامه های کاری خود برای سپردن مدیریت ها به افراد عنوان کرد و گفت: طی چند مدت گذشته به شایسته سالاری در پست های مدیریتی توجه کردیم و همچنین با توجه به نیروهای توانمند در استانداری کرمانشاه و فرمانداری ها پست های مدیریتی وزارت کشور را در استان به این افراد سپردیم.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.