کرمانشاه؛

توسعه استان با تعریف راهبردهای اساسی

برای توسعه استان راهبردهای اساسی تعریف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: برای توسعه استان راهبردهای اساسی تعریف شده است

رضا رحیمی گفت: امسال دو سفر مهم رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور به استان انجام شد که در این سفرها پیگیری ها و تلاش های خوبی از سوی کارکنان استانداری صورت گرفت.

وی افزود: خوشبختانه در سفر دکتر روحانی به استان مصوبات تاثیرگذاری برای استان به تصویب رسید که اعتبارات بالغ بر هزار میلیارد تومان مصوبه برای استان به همراه داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گفت: این مصوبات و اعتبارات نتیجه تلاش ها و پیگیری های مجموعه مدیریتی استان و به ویژه استاندار بود که با رایزینی های فراوان برای استان محقق شد.

رحیمی گفت: راه آهن کرمانشاه در اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد و همچنین کارخانه خودرو سازی نیز تا پایان سال به نتیجه خواهد رسید.

وی گفت: در خصوص اجرای سدها هم اعتبارات خوبی به استان اختصاص یافته و همچنین اجرای پتروشیمی اسلام آباد هم تا پایان سال آغاز خواهد شد که یک تحول مهم و تاثیرگذار برای استان محسوب می شود.

وی اظهار داشت: توسط استاندار راهبردهای اساسی برای توسعه استان تعریف شده و همه باید با تلاش و جدیت این مسیر را برای پیشرفت روزافزون استان هموار کنیم.

معاون استاندار بیان داشت: تمامی این کارها با هم افزایی و پیگیری محقق شده که جا دارد از تلاش های اثربخش کارکنان استانداری به ویژه در سفر رئیس جمهور و معاون اول رئیس جمهور که تلاش خوبی را انجام دادند، تقدیر کنیم.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.