نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران غیبت این ولی فقیه است که تعیین کننده خطوط است وباید به توصیه ایشان عمل کنیم.

به ولی فقیه در زمان غیبت اعتمادکنیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقا تهرانی، امروز در مراسم دعای ندبه حسینیه ثارالله کرمان گفت: از اول خلقت عالم  زمین خالی از حجت خدا نبوده و نخواهد بود و بدینوسیله ارتباط بین خدا و خلق خدا همیشه برقرار بوده است.


وی با بیان اینکه در دیگر کتب آسمانی و در روایات هم به طور تفصیل به موضوع{موعود} پرداخته شده است و شیعه و اهل سنت همه ظهور امام عصر را قبول دارند؛ افزود: برخی از محققینی که درباره اسلام تحقیق کردند در ارتباط با حضرت ولی عصر، شیعه دوازده امامی را تنها امتی می‌دانند که ارتباطش از طریق وحی با خدا قطع نشده است.


دکتر آقاتهرانی با افزودن اینکه امام عصر می‌فرمایند: اگر شیعیان به شکل جمعی برای امر و عهد و پیمانی که با ما دارند، وفادار بودند، به دیدار ما می‌رسیدند؛ تصریح کرد: ظهور از همین جاست؛ ما در معرفی امام زمان مقصر هستیم.

وی تصریح کرد: امام زمان(عج) هنگام ظهور ندا می‌دهند: «آگاه باشید ای اهل عالم من امام مورد انتظارم و پسر کسی هستم که تشنه شهید شد»، یعنی خود را به امام حسین علیه السلام منصوب می‌کند؛ 27 میلیون جمعیت در اربعین حسینی از تمام دنیا به سمت حرم امام حسین علیه السلام روان می‌شوند، این جاذبه‌ی آن حضرت است، کجا چنین حرکت صلح آمیزی در دنیا دیده می‌شود؟

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه داگر چهره مهربان دین ما به مردم دنیا نشان داده شود همه دوستدار آن می شوند، خاطرنشان کرد: اسلام در مکه ظهور و در مدینه، کوفه و قم بروز کرد؛ کسی که مطیع خداست، ولیّ دین است و کسی که معصیت خدا کند، دشمن دین است.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که ولایت را در زمان غیبت پاس می‌دارند یاور دین خدا هستند؛اظهار کرد: در دوران غیبت، ولی فقیه باید خط و نشان را تعیین کند وقتی رهبری می‌فرمایند به آمریکا اعتماد نکنید باید به توصیه‌ی ایشان عمل و به ولی فقیه اعتماد کنیم؛ سردمداران امریکا یک مشت اَبَر طاغوت هستند و ما اگر بخواهیم ظهور تحقق یابد باید به خودمان برگردیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار