سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: طی سه سال اخیر انتقاد ها به حدی بود که در نهایت کِشتی تیم ملی را غرق کرد.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شرایط خیلی سخت بود. در موجی از مخالفت ها فعالیت کردم. در طی این سه سال تیم ملی موفق به کسب قهرمانی آسیا، جهان و 113 مدال مختلف شد. نکته جالب این است که اگر شکست می خوردیم انتقادها بسیار بود اما در زمان قهرمانی دریغ از یک خسته نباشید.

وی ادامه داد: مخالفت ها و انتقادها در نهایت روی تیم ملی در المپیک ریو و سپس مسابقات جمهوری آذربایجان اثر گذاشت و کشتی تیم ملی را غرق کرد و تلاش ما برای احیای تیم در برابر هجم بالای فشارهای روانی کافی نبود و در نهایت شکست خوردیم.

مقانلو افزود: شرایط نامناسب و برنامه ریزی غلط در اجرای رقابت های لیگ، ملی پوشان را از آمادگی خارج کرد. آسیب دیدگی و بی تجربگی ملی پوشان نیز منجر به کسب نتیجه ضعیف شد.

وی تصریح کرد: فشار روانی زیادی در این رقابت ها تحمل کردیم. اعلام حضور معتمد در شب قبل اعزام از نظر روانی روی ملی پوشان تاثیر منفی داشت و در نهایت تیم لطمه دید.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: حاشیه ها بسیار تاثیرگذار بود و امیدوارم سرمربی آینده بتواند برای المپیک 2020 توکیو بهتر عمل کند چرا که ما در ابتدای مسیر کسب سهمیه قرار داریم و افتخار ایران افتخار من است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۲:۱۰ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
واقعا برای شما متاسفم که انقدر انسان ضعیفی هستید که شهامت پذیرفتن ضعف و اشتباهات خود را ندارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۵
بسه دیگه آقای مقانلو مردم از این بهانه های نخ نمای شما به ستوه اومدن. الان مقصر جام جهانی هم معتمده؟!!
آخرین اخبار