سرمربی سابق تیم ملی تکواندو گفت: پیشنهادهایی برای سرمربیگری از کشورهای اروپایی داشتم اما به هر قیمتی از ایران نمی روم.

بیژن مقانلو در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: در این مدت که از سمت سرمربیگری تیم ملی تکواندو استعفا دادم پیشنهادهایی برای مربیگری تیم های ملی و یا باشگاهی از کشورهای اروپایی و آسیایی داشتم که در حال بررسی و مذاکره در این مورد هستم اما به هر قیمتی از ایران نمی روم و هدف اصلی من پیشرفت تکواندو کشورم است.

وی ادامه داد: سالیان طولانی است که در تکواندو فعالیت کردم و اگر قرار است به کشوری سفر کنم باید استانداردهای لازم را داشته باشد که شان مربی ایرانی حفظ شود.

مقانلو افزود: با توجه به اینکه من علاوه بر کار ورزشی، فعالیت دیگری هم انجام می دهم باید شرایط حضورم در تیم های خارجی به گونه ای باشد که به شغلم آسیب نزند.

وی عنوان کرد: تاکنون پیشنهاد های کشورهای اروپایی برای سرمربیگری شرایط مناسب و ایده آلی نداشته و به توافق نهایی نرسیدیم اما به محض موافقت نام تیم را اعلام خواهم کرد.

مقانلو در خصوص گزینه های سرمربیگری تیم ملی تکواندو گفت: تمام مربیان ما تجربیات خاص خود را دارند و با توجه به اینکه تیم ملی جوان است می توانند به پیشرفت تکواندو کمک زیادی کنند.

وی تصریح کرد: تفاوت سرمربی ها فقط در زمانی است که برای حرفه ای کردن یک بازیکن صرف می کنند و هر چه مربی قوی تر باشد در فاصله زمانی کمتری یک ورزشکار را به سطح جهانی می رساند.

سرمربی سابق تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاشم را برای بهبود و پیشرفت تکواندو کشورم می کنم و امیدوارم با برگزاری کلاس های آموزشی بتوانم حضور موثری در تکواندو داشته باشم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار