مجمع بزرگ سالیانه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان در جمع خبرنگاران گفت : 22 آذرماه امسال در برنامه مجمع استانی به موضوع عملیاتی کردن راهکارهای اجرایی برای کاهش و کنترل جرم فرار از خدمت پرداخته می شود.

ضرغامی افزود:فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی استان، مسئولان عقیدتی، سیاسی و نهاد نمایندگی ولی فقیه در نیروهای نظامی و انتظامی به همراه فرماندهان و روسای حفاظت و اطلاعات نیروهای مسلح و مسئولان بازرسی و قضات نیروهای مسلح نیز به این مجمع دعوت می شوند.

وی ، ماموریت اصلی سازمان قضائی  را برقراری عدالت کیفری در نیروهای مسلح و ارتباط بین نیروهای مسلح با جامعه و حکومت بیان کرد.

ضرغامی افزود: این سازمان براساس بند 5 از اصل 156 قانون اساسی وظیفه و رسالت پیشگیری از وقوع جرم را در نیروهای مسلح در دستور کار خود قرار داده و سه برنامه 5 ساله پیشگیری از وقوع جرم را در سازمان قضائی تصویب و به انجام رسانده است.

جانشین سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: در شش ماه نخست امسال تنها 4 مورد فرار از خدمت در سپاه صاحب الامر (عج) استان به وقوع پیوسته که عامل سه مورد آن برون سازمانی بوده است.

سرهنگعباس برزگرافزود: یکی از ماموریت های این سازمان ارشاد، هدایت و کنترل نیروهای مسلح است و با افراد خاطی و مجرم در آن، چه کادر و چه سرباز برخورد صورت می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار