قزوین؛

شش اولویت مهم ناجا در سال 95

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از شش الویت ناجا در سال 95 سخن گفت .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ سردار شرفی در همایش روسای کلانتری ها و پاسگاههای فرماندهی انتظامی استان گفت : مبارزه با قاچاق کالا ، مواد مخدر ، توسعه نهادینه کردن امنیت اخلاقی ، آموزش ، پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات جاده ا ی در برنامه امسال ناجا قرار دارد .

شش اولویت مهم ناجا در سال 95

وی، دلیل حضور خود در قزوین را بررسی اجرای این شش اولویت و ارزیابی عملکرد ناجای استان بیان کرد .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ، کاهش 4 درصدی سرقت در استان را از اقدامات مناسب ناجای قزوین دانست.

وی با اشاره به سرقت پلاک خودرو گفت : با توجه به سوء استفاده هایی که از این سرقت می شود برای کنترل و مدیریت بهتر آن این موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی در کمیسیون پایش جرایم استان قرارگرفت .

وی در ادامه به جرایم خشن اشاره کرد و گفت : جرایمی مانند سرقت به عنف و مسلحانه در قزوین موضوعیت ندارد و در بعضی از جرایم هم نسبت به میانگین کشوری کاهش آمار داشته است .*

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از قزوین به عنوان یکی از چهار استان امن کشور یاد کرد و گفت : کشف کالاهای قاچاق در استان قزوین 240 درصد افزایش داشته است .

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در ادامه بر ضرورت تکمیل پرونده های قضایی بدون و کم و کاست تاکید کرد و افزود: در حال حاضر تعداد زیادی حکم صادر شده در مراجع قضایی به علت ناقص بودن پرونده راکد مانده است .

استاندار هم در این همایش با اشاره به نقش امنیت در جامعه گفت :حرکت و توسعه جامعه بر پایه امنیت شکل می گیرد .

فریدون همتی در ادامه بر ضرورت تقویت همکاری متقابل پلیس و مردم در جامعه تاکید کرد و افزود: مشارکت مردم یکی از مهمترین مولفه های پلیس در برقراری نظم و امنیت است .


وی در ادامه به جایگاه خوب و مطلوب پلیس در تامین امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود:پلیس هوشیار، آگاه و زیرک می تواند جامعه ای مطمئن و با ضریب امنیتی بالا را به وجود اورد .

داود محمدی نماینده مردم قزوین ، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش از راه اندازی چهار کلینیک حقوق شهروندی در قزوین خبر داد.

وی افزود: با راه اندازی این کلینیک ها در ماه آینده زمینه ارتقاء مهارت و دانش عمومی در آشنایی با حقوق شهروندان در استان فراهم خواهد شد.

در ابتدای این همایش سردار محمودی فرمانده انتظامی استان قزوین بررسی وضعیت جرائم و وضعیت ناهنجاریها در سطح استان را از مهمترین اهداف برگزاری این همایش بیان کرد .

فرمانده انتظامی استان در ادامه از کاهش 6 درصدی جرائم در طی 4 ماه گذشته خبر داد .

انتهای پیام/


برچسب ها: ناجا ، شش ، اولویت ، همایش ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.