معاون فرهنگی دادگستری استان در بازدید از کانون اصلاح و تربیت قزوین با مددجویان این مرکز گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ حجت الاسلام یعقوب عبدالهی در این بازدید گفت: غفلت از کارهای فرهنگی آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد.

وی خطاب به مددجویان افزود :  همه ما در هر حال و هر مکانی نیاز به اصلاح و تربیت داریم و حضور شما در این مکان باید فرصت مغتنمی برای تولدی دوباره و آماده شدن برای یک بازگشت خوب و قوی به جامعه باشد.

معاون فرهنگی دادگستری استان اضافه کرد : مددجویان می توانند از کلاس‌های فرهنگی ، هنری و حرفه آموزی که در کانون برگزار می شود نهایت استفاده را ببرند .

در ادامه بهروز جلالوند، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین گفت : در موضوع رسیدگی به جرایم نوجوانانی که سن آنها در زمان ارتکاب جرم تعزیری زیر ۱۸ سال است ، رسیدگی به جرایم این اطفال تنها در دادسرا و دادگاه ویژه اطفال انجام می شود و سپس این اطفال و نوجوانان به کانون اصلاح و تربیت فرستاده می شوند.

وی اعلام کرد: دادگاه می تواند با توجه به گزارش های رسیده از وضع طفل یا نوجوانان و رفتار او در کانون اصلاح و تربیت یک بار در رأی خود تجدید نظر کند.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان قزوین توضیح داد: کانون اصلاح و تربیت ویژگی های ممتازی دارد که می توان به یکی از آنها اشاره داشت که کانون، به عنوان یک مرکز آموزشی شناخته شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار