تیم‌های فوتبال زاگرس یاسوج و نفت گچساران که در لیگ دسته دوم فوتبال کشورامروز در حالی نیم فصل این بازی‌ها را پشت سر می‌گذارند که هواداران منتظر پایان خوشی برای این دو تیم در نیم فصل هستند.

  به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛تیم‌های فوتبال نفت و گاز گچساران و زاگرس یاسوج امسال به عنوان دو نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارند.

این دو تیم با شرایطی متفاوت از یکدیگر گام به این مسابقات گذاشته‌اند و هر دو شرایط خاص خود را در این مسابقات دارند.

تیم نفت گچساران شامل مجموعه منسجم تیمی است که از هر نظر تیم در شرایط خوب هم از نظر مدیریتی و هم مالی به سر می‌برد.

اما در آن سوی میدان تیم زاگرس یاسوج با عده‌ای جوان و بدون این که کسی از آن حمایت کند خودجوش و حتی با خودروهای شخصی از این شهر به آن شهر در حال رفت و آمد هستند و مجموعه‌ای بدون مدیریت به شمار می‌روند که از جیب خود هزینه می‌کنند.

اما در نتیجه‌گیری تیم زاگرس تاکنون با این وضعیت بسیار خوب عمل کرده و فوتبالی چشم نواز را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به نمایش می‌گذارد که هوادار فوتبال به واسطه همین عملکرد خوب با ورزشگاه و سکوهای استادیوم تختی شهر یاسوج آشتی کرده‌اند.

تیم نفت هم با یک مربی کاردان به نام داریوش یزدی که با همه زیر و بم فوتبال ایران آشنایی دارد تاکنون دست به دو کار بزرگ زده و دو تیم بزرگ و مطرح خوزستانی یعنی استقلال و فولاد را در خود اهواز از گردونه رقابت‌های جام حذفی کنار زده اما عملکرد این تیم در لیگ دسته دوم فوتبال کشور متفاوت است.

این تیم در برخی از بازی‌ها قدرت همیشگی خود را نداشته و همین موجب شده که علی رغم نتایج خوب در جام حذفی در جایگاه اصلی خود در لیگ دسته دوم کشور قرار نگیرد.

اما این دو تیم و مربیان آن‌ها مترصدند که در آخرین هفته از رقابت‌های این فصل و در روز پایانی نیم فصل با جدیت به استقبال نیم فصل دوم بروند.

تیم زاگرس در یاسوج میزبان نوژن کرج است که اکنون در رده‌های پایین جدول قرار دارد و بازیکنان و هواداران تیم مترصدند که با یک بازی خوب موقعیت تیم زاگرس را در جدول مسابقات استحکام بخشند.

تیم نفت نیز امروز در حالی به مصاف کیمیا فراز می‌رود که در صورت شکست این تیم تهرانی خود را به صدر جدول لیگ دسته دوم فوتبال کشور نزدیک‌تر خواهد کرد.


انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.