مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از صدور حکم محکومیت سنگین برای یک تولید کننده در مشهد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا کریم گفت: به دنبال بازرسی از یک کارگاه تولید پودرهای بهداشتی در حاشیه شهر مشهد و پس از بررسی های لازم توسط کارشناسان محترم و نمونه برداری از این محصولات مشخص شد که در تولید این پودرها به صورت گسترده ای تقلب صورت گرفته است.

وی گفت:استفاده از نشانهای شرکتهای معتبر تولید این محصول از عناوین مهم تخلفاتی بود که در این کارگاه صورت پذیرفته بود .

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود:بر همین اساس گزارش نهایی توسط کارشناسان تنظیم و پرونده متشکله جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال که پس از ارجاع شعبه چهارم تعزیرات حکومتی مشهد متهم را جهت اخذ دفاعیات و ارائه توضیحات احضار لکن متهم در جلسه رسیدگی حاضر نشده و هیچ دفاع موثری از سوی وی صورت نپذیرفت .

کریم گفت: بر همین اساس شعبه مذکور مدیر عامل این شرکت را به اتهام تقلب در تولید کالا به پرداخت بیش از 555 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.

وی از هم استانی های گرامی خواست تا با دقت بیشتری نسبت به تهیه اینگونه کالاها که مستقیماً با سلامت آنها در ارتباط است اقدام نموده و در صورت مشاهده موارد مشابه مشکوک مراتب را از طریق مراجع ذیصلاح از مانند سازمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و یا بازرسی و نظارت 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.