همدان؛

وقف موجب توسعه پایدار در جامعه می شود

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: می توان درآمد های وقفی را با توجه به نیات واقفان با مدیریت اثر گذار به سمت اقتصاد مقاومتی که همانا ایجاد توسعه پایدار است، سوق داد.

وقف می تواند موجب توسعه پایدار در جامعه شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر خجسته با تاکید بر اینکه وقف بحثی انگیزه ای است و با عشق و معنویت انجام می شود، ادامه داد: اگر وقف به خوبی مدیریت شود بسیاری از مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه می توان از فرصت وقف برای ایجاد توسعه پایدار و اشتغال استفاده کرد، افزود: وقف عمل خداپسندانه ای است که هم برای واقف و هم برای مردم منفعت دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه از طریق وقف می توان تحول ایجاد کرد، افزود: وقف باید در جامعه به خوبی مدیریت شود تا بتواند در رفع مشکلات جامعه اثر گذار باشد.

وی ادامه داد: می توان موقوفات جدید و درآمد های وقفی را با توجه به نیات واقفان با مدیریت اثر گذار و برنامه ریزی مطلوب به سمت اقتصاد مقاومتی که همانا ایجاد توسعه پایدار، اشتغال پایدار، ازدواج پایدار و ... است، سوق داد.

خجسته با تاکید بر اینکه وقف می تواند کمک خوبی در راستای توسعه پایدار باشد، افزود: اگر به وقف مساعدت نشود و جایگاه خود را پیدا نکند، نمی تواند حرکت خوب و مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقف در راستای محرومیت زادیی و کمک به محرومان نیز می تواند بسیار اثر گذار باشد، ادامه داد: وقف برای محرومیت زدایی و کمک به محرومان از جایگاه بالایی برخوردار است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسؤولا باید در راستای محرومیت زدایی اشتغال پایدار ایجاد کنند، ادامه داد: در یکی از شهر ها دیدم که از محل موقوفات اشتغال ایجاد کرده بودند و با این کار به محرومیت زدایی شهر خود کمک کرده اند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.