مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان گفت: از تاریخ 16 تا 19 آذر ماه به مناسبت هفته وقف 81 نفر در قالب 35 خانواده نیازمند به مشهد مقدس مشرف می شوند.

اعزام 81 نفر به مشهد مقدس در راستای عمل به نیات موقوفاتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد کاروند اظهار کرد: در راستای اجرای امینامه نیت واقفان خیر اندیش به مناسبت هفته وقف افراد نیازمند به مشهد مقدس اعزام می شوند.

وی ادامه داد: اعزام افرادی که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشده و یا 15 از از آخرین تشرف آنها به بارگاه رضوی گذشته، از چند سال گذشته در کشور و استان همدان آغاز شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به اینکه از تاریخ 16 تا 19 آذر ماه به مناسبت هفته وقف 81 نفر در قالب 35 خانواده نیازمند به مشهد مقدس مشرف می شوند، افزود: این خانواده ها تاکنون موفق به سفر به مشهد مقدس نشده اند و یا 15 سال از آخرین سفر آنها می گذرد.

وی افزود: این 81 نفر از محل موقوفات حاج خدا کرم تاجر همدانی، خسرو میرزای تویسرکانی، حاج داراب نهاوندی، حاج هادی صباغ نهاوندی، حاج خدا رحیم نهاوندی، علی بخش نصری کبودرآهنگی و حاج محمد نقی نهاوندی به مشهد مقدس مشرف می شوند.

حجت الاسلام کاروند با بیان اینکه سفر مسافران اعزامی به مشهد مقدس به مدت 5 روز خواهد بود، بیان کرد: همه هزینه های سفر اعم از رفت و برگشت و اسکان در هتل فرهنگی اجتماعی امامت از محل نیات موقوفات پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه رفت و برگشت زائران با قطار انجام خواهد شد، ادامه داد: برنامه های فرهنگی در قالب طرح زائران حرم رضوی نیز برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان بیان کرد: این نیت از سال های گذشته همیشه وجود داشته اما در 4 سال گذشته به صورت یکپارچه و هماهنگ با سراسر کشور به صورت طرح کشوری اجرا می شود.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.