همدان؛

توزیع 110 کیلوگرم گوشت در بین نیازمندان در همدان

رئیس اوقاف و امور خیریه همدان از توزیع 110 کیلو گرم گوشت گوسفند از محل موقوفه تاج ماه خانم در بین نیازمندان در همدان خبر داد.

توزیع 110 کیلوگرم گوشت در بین نیازمندان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام سید علی حسینی با بیان اینکه موقوفه تاج ماه خانم در سال 36 با نیت خیرات و مبرات وقف شده است، اظهار کرد: فردا همزمان با ششمین روز از هفته وقف 110 کیلوگرم گوشت گوسفند بین نیازمندان و فقرای شهر همدان از محل این موقوفه توزیع می شود.

وی ادامه داد: دو باب منزل مسکونی در همدان، سه دانگ روستای شورین همدان و روستا های مسجدین سفلی و اولیا از جمله موقوفات تاج ماه خانم است.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان با بیان اینکه سه میلیون و 200 هزار تومان برای تهیه این 110 کیلو گرم گوشت هزینه شده است، افزود: این مقدار گوشت از کشتار چهار گوسفند به دست آمده است.

وی بیان کرد: گوشت تهیه شده در بسته های 500 گرمی در بین فقرا و نیازمندان شهر توزیع می شود.

حجت الاسلام حسینی با تاکید بر اینکه وقف می تواند در راستای محرومیت زدایی بسیار موثر باشد، افزود: جمعه 12 آذر ماه و ششمین روز از هفته وقف به نام وقف و محرومیت زدایی نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان دارای موقوفات ارزشمندی با نیات متنوع است، افزود: واقفان خیر اندیش می توانند وقف های خود را به سمت نیت های بروز و متناسب با نیاز های جامعه سوق دهند.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.