هفتمین جایزه علمی علیمحمدی با همکاری پژوهشگاه دانش های بنیادی در بهمن ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفتمین جایزه علی محمدی ویژه رساله‌های برتر دکتری فیزیک در ایران به وسیله پژوهشگاه دانش‌های بنیادی با همکاری انجمن فیزیک ایران با هدف ارتقای سطح علمی دانش‌های بنیادی در سطح کشور و اجرایی شدن رساله‌های کاربردی در همین زمینه برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این جشنواره از سال 1390 به پاس خدمات ارزشمند و دانشگاهی شهید دکتر مسعود علی محمدی استاد فقید دانشگاه تهران و اولین دانش آموخته دکتری فیزیک داخل کشور انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش استاد علی محمدی نقش موثری در تدوین زیرساخت‌های علمی پژوهشگاه دانش‌های بنیادی داشته و تلاش‌های بسیاری برای برپایی تحصیلات تکمیلی در این رشته انجام داده است.

لازم به ذکر است؛ این جایزه در سال 96 به رساله‌ کاری برگزیده که در طی سال های 93 تا 95 مراحل دفاع را گذرانده باشد اعطا می‌شود که برای ورود به مرحله داوری لازم است کارهای پژوهشی انجام شده در دوره دکتری و رساله حاصل از آن به تشخیص استاد راهنمای رساله دکتری و حداقل دو عضو هیئت علمی دیگر که در مرتبه استادیار به بالاتر هستند رسیده باشد و رساله ارائه شده به عنوان رساله ممتاز شناخته شده باشند.

گفتنی است نامزدی هر شرکت کننده باید کتباً به وسیله استاد راهنما با ذکر اطلاعات مربوطه به متقاضی دلایل مستندات و مقالات استخراج شده از پایان نامه و همچنین نشانه حداقل دو عضو هیئت علمی دیگر که می‌تواند موید نامزدی رساله مربوطه باشند اعلام شوند و تا تاریخ 30 بهمن 95 به پورتال پژوهشگاه دانش ‌بنیان ارسال کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار