دبیرکل کانون کارآفرینان توسعه گرای کشور، حمایت از کارآفرینی را در جهت تحقق اقتصاد کشور، ضروری دانست.

کارآفرینی باید در راستای منافع کشور باشدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی هاشمی طبا، در مراسم تشکیل هئیت موسس کانون کارآفرینان توسعه گرا در خراسان رضوی گفت: باید حمایت منطقی از کارآفرینان صورت گیرد.

هاشنی طبا تصریح کرد: کشور ما امروز دچار یک سرطان داخلی شده و عده ای فکر می کنند در حال کمک هستند اما در حقیقت این اشخاص به گسترش بیماری کمک می کنند.

او افزود: برای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور باید دیدگاه جهانی داشته باشیم و عرصه فعالیت های توسعه ای ما باید گسترش یابد.

در ادامه این جلسه، نائب رییس کانون کارآفرینان توسعه گرا، گفت: هیچ ارگانی تاکنون در بخش خصوصی نبوده تا قدرت این بخش را تثبیت کند.

حسین سلطانی نیا ادامه داد: اقدامات ما در این کانون باهدف توسعه اقتصادی کشور و با محوریت بخش خصوصی در راستای تامین منافع ملی است.

او تصریح کرد: بخش خصوصی و کارآفرینان باید با تمام قوا در این حرکت، وارد عرصه شوند.

سلطانی نیا افزود: کانون کارآفرینان توسعه گرا یک سازمان مردم نهاد است که با تصویب هئیت وزیران و امضای وزیر شکل گرفته و یک تشکل غیردولتی و غیرسیاسی است.

نائب رییس کانون کارآفرینان توسعه گراخاطرنشان کرد: تبیین و ترویج اقتصاد رقابتی، بسط فرهنگ کار آفرینی، تبیین و ترویج مبانی اقتصاد بازار به عنوان محور توسعه و ایجاد فضای امن برای بخش خصوصی از جمله راهبردهای این کانون است.

او با اشاره به تحقق توسعه اقتصادی کشور با محور بخش خصوصی در راستای تامین منافع ملی به عنوان چشم انداز کانون، افزود: ایجاد فضای مطلوب کسب وکار سالم، سپردن اقتصاد کشور به بخش خصوصی، مبارزه با فساد اقتصادی و رانت خواری و گسترش رقابت پذیری و مبارزه با انحصار، وظایف خود را انجام می دهیم.

انتهای پیام// ف ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.