شیراز؛

برنامه ‌های آستان مقدس شاهچراغ (ع) در هفته آخر صفر

مراسم سوگواری و ویژه برنامه‌ های مختلف فرهنگی - مذهبی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می ‌شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت ‌الاسلام احمد سلامی معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)گفت: برنامه های سخنرانی و مداحی از روز شنبه، 6 آذر به‌ مدت پنج شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر برگزار می‌ شوند.
سلامی افزود: سخنران این ویژه برنامه‌ ها حجت‌الاسلام والمسلمین مسعود عالی از قم است و مداحان اهل بیت (ع) حاج مرتضی طاهری، حاج مهدی سلحشور و حاج محمد شریف ‌زاده به مرثیه سرایی می پردازند.
وی از برگزاری مراسم شب وداع با شهدا در دو شب در حرم مطهر خبر داد و خاطر نشان کرد: پیکر های مطهر شهدای گمنام از روز شنبه، شش آذر وارد استان فارس می شود که مراسم "وداع با شهدا"  شامگاه شنبه و یکشنبه در حرم مطهر شاهچراغ (ع)برگزار می شود.
سلامی ادامه داد: مراسم سوگواری 28 صفر نیز در صبح روز دوشنبه، 8 آذر از ساعت 10 صبح با حضور اقشار مختلف مردم و هیات های مذهبی در حرم مطهر برگزار می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) تصریح کرد: قرائت زیارت جامعه کبیره، نمایشگاه عکس اربعین، مسابقه «من محمد(ص) را دوست دارم»، شب شعر حضرت محمد رسول الله (ص)، عصر شعر «در سوگ آفتاب» و مراسم لاله‌گردانی با حضور خادمان حرم مطهر برگزار می شود.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار