نقاشی ناگفته های نقاش است؛ خوشی ها و ناخوشی های زندگی به صورت رنگ و فرم تجلی پیدا می کند.

تجلی خوشی ها و ناخوشی های زندگی به صورت رنگ و فرمولی محمدی، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون نقاشی و نمایشگاهی که به راه‌ انداخته، گفت: هنر فراتر از باورهای فردی و اجتماعی است؛ نقاشی ناگفته‌های نقاش است. خوشی‌ها و ناخوشی‌های زندگی به صورت رنگ و فرم تجلی پیدا می‌کند. برای من که سال هاست نقاشی می‌کنم، فیگور و پرتره آدم‌ها در رابطه با خودم و زندگی‌ام، همیشه الهام بخش قسمت زیادی از نقاشی‌هایم هستند. 

وی در ادامه افزود: آدم‌های زندگی‌ام اسطوره‌های زندگی من هستند. اسطوره عشق ، تنهایی، صبر، انزوا، خشم و ... . اسطوره هایی که در یک آن با آب مرکبی روی کاغذ بدون هیچ توضیحی آشکار و با هم رابطه تصویری برقرار می‌کنند و شکل تازه‌ای از زندگی را برای من نمایش می‌دهند؛ رابطه ای که به صورت شکل و رنگ در چهارچوب بوم یا طرحی بر روی کاغذ خودش را آشکار می کند.

محمدی در پایان گفت: نمایشگاه اسطوره‌های امروزی از جمعه 26 آبان ماه افتتاح شد و تا 3 آذر ماه سال جاری از ساعت 4 تا 8 در گالری 26 در خیابان لواسانی شرقی( فرمانیه) بعد از دیباجی شمالی، خیابان سلمانپور ظهیر( سنبل) شماره 26 زنگ 3 برپاست.



انتهای پیام/





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار