کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان گفت: به اعتقاد من حضور تیم ملی در مسابقات انتخابی جهان در هند قدم مثبتی محسوب می‌شود.

زینب گیوه در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسابقات انتخابی جهان که قرار است تیم ملی بانوان ایران در آن حضور پیدا کنند ، گفت: به اعتقاد من این تصمیم به سود والیبال  بانوان است و می‌تواند قدمی بسیار مثبت تلقی شود.

وی ادامه داد: خیلی زودتر از این ها می‌توانستیم در این مسابقات حضور پیدا کنیم. حضور در مسابقات معتبر آسیایی و جهانی به بهتر شدن وضعیت تیم ملی زنان کمک می‌کند زیرا یکی از بزرگترین کمبودهای تیم ملی بانوان بی تجربگی و کم مسابقه دادن در سطح آسیا و جهان است.
گیوه درباره شانس ایران در این مسابقات ، گفت: کمی دشوار است اما دور از دسترس نیست که بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. ما به دنبال ارائه والیبال خوب هستیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان در باره زمان کم تمرینات تیم ملی در آستانه این رقابت‌ها، گفت: خوشبختانه به دلیل آغاز لیگ هر بازیکنی در تیم باشگاهی تمریناتش را سپری می‌کند و بازیکنان در آمادگی هستند. بعد از آغاز اردوها هم این فرصت داریم که به هماهنگی برسیم. 

گیوه درباره جدایی اش از تیم والیبال بانک سرمایه و پیوستن مجدد به دانشگاه آزاد گفت: من پس از قرارداد با تیم بانک سرمایه به صورت توافقی از این تیم جدا شدم  و به تیم سابقم بازگشتم. پیش از این هم 4 فصل را در تیم دانشگاه آزاد بازی کرده بودم.

وی ادامه داد: نخستین بازی تیم ما در لیگ مقابل تیم ذوب آهن برگزار خواهد شد که بسیار امیدوارم نتیجه قابل قبولی کسب کنیم تا لیگ را با پیروزی آغاز کرده باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار