گیلان؛

ارائه خدمات رایگان توانبخشی و پیراپزشکی در هفته بسیج

همه خدمات توانبخشی و پیراپزشکی بهزیستی گیلان در هفته بسیج رایگان ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مدیرکل بهزیستی گیلان با بیان این خبر گفت: این خدمات شامل فیزیوتراپی، شنوایی سنجی، کار درمانی، گفتار درمانی و مرکز مشاوره دولتی است که از 30 آبان ماه تا 7 آذر ماه به همشهریان به صورت رایگان ارائه خواهد شد.

محمدرضا پارسی افزود: برپایی نمایشگاه فرهنگی عکس و پوستر – عفاف و حجاب – سبک زندگی اسلامی و ایرانی – تولیدات جامعه معلولان و جمعیت هدف بهزیستی در مجتمع رفیده اداره بهزیستی رشت از جمله برنامه های این اداره کل حمایتی- امدادی در هفته بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: همایش پیروان حضرت زینب (س) خواهران بسیجی و برگزاری نشست حلقه های صالحین با محوریت خطبه خوانی حضرت زینب (س) در حسینیه حضرت علی اصغر (ع) و همایش بسیجیان بهزیستی گیلان با عنوان بسیج، اقتدار ملی از دیگر برنامه های بهزیستی گیلان در این است.

مدیرکل بهزیستی گیلان خاطرنشان کرد: بهزیستی گیلان در نظر دارد مسابقات فرهنگی در قالب سوالات کتبی از کتاب انسان کامل استاد شهید مرتضی مطهری و مقاله نویسی با عناوین بسیج و جوانان – بسیج و اقتدار ملی و همچنین انجام مسابقات ورزشی در 2 گروه خواهران و برادران را در هفته بسیج برگزار کند.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.