گیلان؛

گرامیداشت هفته بسیج

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به مناسبت هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ در بیانیه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج آمده است:

نام بسیج یادآور خاطرات عزیزترین و بزرگترین مردان تاریخ ما است. نهادی که به تعبیر امام راحل تشکیل آن "یقیناً از برکات و الطاف جلیله خداوند تعالی بود " و " شجره طیبه و درخت تناور و پر ثمری است که شکوفه های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین و حدیث عشق می دهد".

بسیج مظهر نیروی کارآمد درونی کشور و برگ برنده و سرنوشت ساز ملت ایران برای مقابله با دشمنان و چالش ها و تهدیدات فرا روی انقلاب و میهن اسلامی است که با پرورش نیروهای مخلص و با ایمان و نخبه در جهت رشد وتعالی ایران اسلامی قدم بر می دارد.

گذر زمان و چالش ها و فتنه هایی که در پهنه میهن اسلامی در بیش از سه دهه اخیر پدید آمد نشان داده است که اگر تدبیر حکیمانه معمار کبیر انقلاب در شکل گیری نیروی راهبردی بسیج نبود چه بسا سرنوشت بسیاری از عرصه های مبارزه با دشمنان به گونه ای دیگر رقم می خورد.

بسیج با برخورداری از ظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب، نخبه و برجسته در حوزه‌های مختلف توانسته است از آزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.

کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است که با بصیرت در زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و موقعیت‌شناسی و حضور به هنگام و به اندازه در صحنه‌های نیاز کشور توانسته، فلسفه و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس گیلان با اهدای مخلصانه ترین درودها به روح پرفتوح امام راحل عظیم الشان (رضوان الله تعالی علیه) و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام دفاع مقدس؛ هفته بسیج را به همه بسیجیان غیور تبریک عرض نموده و توفیقات همواره این نهاد عزتمند را در سایه رهبری حکیمانه فرمانده معظم کل قوا، حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.




انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.