به مناسبت هفته بسیج 25برنامه در زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛فرمانده سپاه ناحیه زنجان امروز در نشست خبری با اشاره به برنامه های هفته بسیج گفت:25عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار می شود .

طهماسبی بااشاره به هدف برگزاری این برنامه ها افزود:این برنامه ها باهدف تبیین نقش و جایگاه بسیج درتقویت روحیه انقلابی و خدمت گزاری و اقتدارملی است.

وی به برگزاری برنامه های حلقه های معرفتی در پایگاه های مقاومت بسیج با موضوع استکبار ستیزی اشاره کرد و گفت: افتتاح پایگاه های مقاومت بسیج، اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، واگذاری یک باب خانه محروم در روستای قره آغاج، تجلیل از جهادگران موفق و دوره های آموزشی و اردوهای آموزشی و زیارتی از دیگر برنامه های این هفته است.

طهماسبی درادامه به شعار هفته اشاره کرد و گفت:این هفته با شعار محوری« بسیج،انقلابی و خدمتگزار» درقالب برنامه های مختلف برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از اجتماع بزرگ مدافعان حرم در مصلای نماز زنجان خبر داد و گفت: این تجمع 5 آذر قبل از نماز جمعه و با سخنرانی سردار رضایی برگزار می شود.

وی به مراسم شب وداع با شهدا در حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و گفت: مراسم شب وداع دو شهید دیگر هم در شهرهایشان برگزار می گردد.

طهماسبی خاطر نشان کرد:پایگاه های مقاومت بسیج درسطح روستا ها دراین هفته افتتاح خواهد شد و همچنین ساختمان پایگاه های مقاومت درداخل شهر وروستا نیز افتتاح می شود.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: بسیج ، هفته ، پیکر ، برنامه ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.