مشهد؛

فرودگاه هاشمی نژاد مشهد توسعه می یابد

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی از توافق برای با شرکت فرانسوی ونسی برای توسعه فرودگاه هاشمی نژاد مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارن جوان از مشهد،محمد مقدوری در جلسه بررسی سرمایه گذاری شرکت فرانسوی ونسی در پروژه های توسعه ای و زیربنایی فرودگاه بین المللی شهیدهاشمی نژاد مشهد گفت: احداث ترمینال جدید پروازهای بین المللی, پارکینگ و مسیرهای دسترسی به این ترمینال از نیازهای اساسی فرودگاه هاشمی نژاد است که مورد پیگیری استان بوده است.

وی گفت: استفاده از ظرفیت های اجرایی استان, تبادل تجربیات علمی شرکت ونسی با محافل علمی و دانشگاهی استان و توسعه همکاری ها برای پروژه های اجرایی و توسعه حمل و نقل جاده ای می تواند برای ادامه همکاری های همه جانبه مسئولان استان به منظور حمایت در تسریع اقدامات و تحقق این هدف موثر باشد.

معاون عملیات فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی کشور هما اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری برای توسعه ی فرودگاه مشهد گفت: این شرکت با طرف فرانسوی برای توسعه ی فرودگاه های اصفهان و مشهد توافق کرده است .

باقریان افزود: پروژه های توسعه ای و زیربنایی فرودگاه شهید هاشمی نژاد با توجه به استقبال فزاینده زائران داخلی و خارجی از سفر هوایی به مشهد مقدس, قابلیت خدمات رسانی این فرودگاه را برای سالیان سال تضمین می کند و جایگاه فرودگاه را فراخور پرتردد ترین شهرزیارتی شیعیان جهان و دومین فرودگاه بین المللی کشورارتقاء می دهد.

همچنین , نماینده شرکت ونسی ضمن معرفی قابلیت ها و دستاوردهای این شرکت که هم اینک 30 فرودگاه را در سطح جهان اداره می کند , وعده داد که " تعهد سرمایه گذاری ونسی در ایران صد در صد است.

انتهای پیام//آ.ج

برچسب ها: فرودگاه ، مشهد ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار